تعمیر گیربکس ال نود اتوماتیک – دنده ای با کمترین قیمت

تعمیر گیربکس ال نود در تعمیرگاه رنواتوماتیک توسط تعمیرکاران ماهر و با تجربه انجام می شود .
تعمیر گیربکس اتوماتیک ال نود و تعمیر گیربکس دنده ای در این تعمیرگاه به نحوی انجام می شود که تا مدتها با خیالی آسوده از خودروی خود استفاده کنید.

تعمیرگاه تخصصی و مرکز تعمیر گیربکس ال نود در تهران

برای تعمیر گیربکس ال نود در تهران ، کافی است با رنواتوماتیک تماس بگیرید. 

تعمیر گیربکس اتوماتیک ال نود
تعمیر گیربکس دنده ای ال نود
تعمیر تقه زدن گیربکس اتوماتیک
تعویض روغن گیربکس
تعویض زنجیر گیربکس
سرویس و تعمیر ساعت گیربکس
تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک
تعمیر و تعویض شیربرقی گیربکس

call.

🚩 آدرس : تهران ، مهرآباد جنوبی. اتوبان آیت‌الله سعیدی.۴۵ متری زرند پلاک ۱۵۷

📌 موقعیت تعمیرگاه در مسیریاب (کلیک کنید)

هزینه تعمیر گیربکس ال نود

صادقانه بگوییم : همانطور می دانید و تجربه کرده اید براورد هزینه تعمیر هر وسیله و دستگاهی ، مستلزم تشخیص دقیق عیب ، براورد هزینه تعمیر یا تعویض قطعات آسیب دیده و مواد مصرفی است . چه بسا مشکلی که شما تصور می کنید از خرابی گیربکس است ، به گیربکس مربوط نباشد و با هزینه ای کمتر رفع شود .
لذا براورد قیمت و هزینه تعمیر گیربکس خودرو ، تنها با بررسی خودرو از نزدیک امکان پذیر است .

تعمیر گیربکس ال نود
تعمیر گیربکس ال نود

برخی علائم خرابی گیربکس

علائم خرابی گیربکس ممکن است بسته به نوع و شرایط خودرو متفاوت باشد، اما می‌توانید به برخی از علائم عمومی خرابی گیربکس توجه کنید تا سریعتر برای تعمیر آن اقدام شود.

1. تغییر عملکرد گیربکس

اگر گیربکس خودرو در حین تغییر دنده‌ها به طور ناگهانی تغییر عملکرد نشان دهد، مانند لغزش دنده‌ها، عدم جا رفتن به دنده‌ها، گیر کردن دنده و … ، این ممکن است نشانه‌ای از وجود خرابی در گیربکس باشد.

2. صداهای غیرعادی گیربکس

اگر صداهای غیرعادی مانند صدای خرد شدن، صدای زنگ زدن، صدای لرزش ، زوزه کشیدن یا صداهای دیگر از گیربکس شنیده می‌شود، این ممکن است نشانه خرابی گیربکس باشد.

3. نشت روغن

اگر روغن گیربکس به طور مداوم نشت کند و شما در زیر خودرو روغن را مشاهده می‌کنید، این نشانه‌ای از خرابی در سیستم گیربکس است.

4. تأخیر در تغییر دنده

اگر تغییر دنده‌ها با تأخیر انجام شود یا دنده‌ها روان و راحت تغییر نمی کنند، ممکن است مشکلی در گیربکس وجود داشته باشد.

5. گرم شدن غیر عادی

اگر گیربکس خودرو به طور غیر عادی گرم می‌شود و دمای بیش از حدی دارد، این علامت ممکن است نشانه خرابی در سیستم خنک‌کننده گیربکس باشد.

6. افت راندمان خودرو

سلامت گیربکس خودرو تاثیر مستقیم در شتاب و کارکرد روان خودرو دارد . لذا افت عملکرد خودرو می تواند نشانه از وجود مشکل در گیربکس باشد.

اگرچه بخش پیچیده ای مانند گیربکس می توانند علائم هشداردهنده زیادی مبنی بر خرابی داشته باشد ولی موارد فوق هنگان وجود نقص و خرابی در گیربکس در اکثر خودرو ها رایج است و با مشاهده آنها ، لازم است از تعمیرکار مجرب کمک بخواهید

تعمیر گیربکس ال نود
تعمیر گیربکس ال نود

خرابی‌های رایج گیربکس خودرو 

1 . سایش و خرابی دیسک و صفحه کلاچ

کلاچ یکی از قطعات اصلی گیربکس است که برای تغییر دنده‌ها و انتقال قدرت از موتور به گیربکس استفاده می‌شود. سایش زیاد یا خرابی دیسک و صفحه کلاچ می‌تواند باعث عدم قدرت تغییر دنده‌ها، لغزش کلاچ، صداهای غیرطبیعی و کارکرد نامنظم گیربکس شود.

2 . سایش و خرابی دنده‌ها

دنده‌ها در گیربکس برای تغییر نسبت دورانی استفاده می‌شوند. سایش زیاد، شکستگی یا خرابی دنده‌ها می‌تواند باعث عدم توانایی در تغییر دنده‌ها، صداهای غیرطبیعی، لغزش دنده‌ها و کارکرد نامنظم گیربکس شود.

3 . خرابی محور خروجی 

محور خروجی گیربکس مسئول انتقال قدرت به سیستم پیچشی خودرو است. سایش زیاد، شکستگی یا خرابی محور خروجی می‌تواند باعث عدم حرکت خودرو، صداهای غیرطبیعی و لغزش محور خروجی شود.

4 . نقص در سیستم روغن‌رسانی 

روغن گیربکس برای حفظ عمر و عملکرد صحیح قطعات داخلی گیربکس بسیار مهم است. نقص در سیستم روغن‌رسانی می‌تواند باعث کاهش راندمان گیربکس، سایش زیاد قطعات و خرابی کلی گیربکس شود.

5 . خرابی سیستم هیدرولیک یا الکترونیکی

در برخی از خودروها، سیستم هیدرولیک یا الکترونیکی برای کنترل و تغییر دنده‌ها استفاده می‌شود. خرابی در این سیستم‌ها می‌تواند باعث عدم توانایی در تغییر دنده‌ها، کارکرد نامنظم گیربکس و صداهای غیرطبیعی شود.

از شمال تهران – جنوب تهران – غرب تهران و شمال تهران برای تعمیر گیربکس ال نود در تهران ، با رنواتوماتیک تماس بگیرید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی رنو

تعمیر موتور – تعمیر گیربکس – تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق – تنظیم موتور و سرویس های دوره ای – تعویض تسمه تایم – تعویض روغن موتور و روغن گیربکس اتوماتیک – تعمیر اکسل و عقب بندی – تعمیر برق خودرو – چراغ چک و چراغ ایربگ و ABS – تعمیر هیدرولیک فرمان – کامپیوتر خودرو – تعمیر هیدرولیک فرمان – تعمیر کولر و بخاری – رفع نشتی آب و روغن – تامین قطعات اصلی رنو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *