تعمیرگاه تخصصی رنو داستر در تهران فوری با گارانتی

رنو اتوماتیک ، تعمیرگاه تخصصی رنو داستر در تهران ، با کادر تکنسین های مجرب و با سابقه ، در کمترین زمان ، خودروی شما را عیب یابی و تعمیر می کند.

رنو داستر یکی از تولیدات موفق شرکت خودروسازی فرانسوی است که به عنوان یکی از اتومبیل های کراس اوور در نظر گرفته شده و به عنوان یک وسیله نقلیه مدرن، مستحکم و قابل اعتماد که می تواند با تمام سبک های رانندگی و آب و هوا سازگار شود، شناخته می شود . به همین دلیل این خودروها از طرفداران زیادی خصوصا در بین نسل جوان برخوردار هستند.
سرویس و تعمیر رنو داستر در تهران در تعمیرگاه رنو داستر و توسط تعمیر و سرویسکاران ماهر و متخصص این مرکز انجام شده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد که به لطف توانمندی این تعمیرکاران قابل برطرف شدن نباشد.

رنو اتوماتیک: تعمیرگاه تخصصی رنو داستر در تهران

تعمیرگاه رنو داستر در تهران یکی از مراکز معتبری است که تعمیر و سرویسکاران آن به دلیل تعمیر کردن دستگاه های زیاد در طول شبانه روز با تمام مشکلات و خرابی های خودروهای رنو داستر آشنایی داشته و به سادگی و در کمترین زمان ممکن آنها را تعمیر می کنند.

🚩 آدرس : تهران ، مهرآباد جنوبی. اتوبان آیت‌الله سعیدی.۴۵ متری زرند پلاک ۱۵۷

📌 موقعیت تعمیرگاه در مسیریاب (کلیک کنید)

سرویس دوره ای رنو داستر تعمیر گیربکس اتومات رنو داستر
تعمیر جلوبندی داستر سرویس شمع و روغن موتور و روغن گیربکس رنو داستر
دیاگ اصلی رنو داستر تعویض تسمه تایم رنو داستر
 تعمیر جلوبندی رنو داستر تعمیر کولر و بخاری رنو داستر

call.

به طور کلی خراب شدن اتومبیل و ایجاد اشکالات در آن جزء جدایی ناپذیر در تمام خودروها است . اما نکته مهمی که در هنگام وجود مشکلات در این خودروها باید رعایت شود این است که با توجه به اینکه خودروهای رنو داستر از قطعات پیچیده ای تشکیل شده اند، در صورت خرابی این قطعات تعمیر و عیب یابی آنها باید توسط مراکز و تعمیرگاه های مجاز رنو داستر به دلیل دارا بودن تکنسین های متخصص که در زمینه تعمیر این دستگاه ها علاوه بر علم و دانش ، تجربه و مهارت زیادی نیز دارند ، انجام شود. تنها در این صورت است که می توانید مطمئن شوید خودرو شما به صورت اصولی و صحیح تعمیر شده است.

مشخصات فنی رنو داستر

مدل های موجود از این نوع خودروها در بازار ایران شامل مدل های تولید شده در سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ بوده و این خودروهای پرطرفدار از موتور بنزین سوز انژکتوری با ۲ لیتر حجم موتور برخوردار هستند.
پیشرانه این خودروها ۴ سیلندر بوده و محور محرک آنها از نوع دو دیفرانسیل سه حالت با قفل مرکزی است . این ماشین ها می توانند گشتاوری در حدود ۱۹۵ نیوتن متر ارائه دهند.
نوع گیربکس این خودروها چهار دنده اتومات بوده که نحوه آرایش آنها به صورت خطی مستقیم است و دارای ۱۶ سوپاپ می باشند.
قدرت موتور این دستگاه ها ۱۳۵ اسب بخار در نظر گرفته شده و شتاب صفر تا صد کیلومتر آن ها در طی ۴/۱۱ ثانیه ایجاد می ‌شود.
حداکثر سرعتی که می توان با خودروهای رنو داستر رانندگی کرد ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده و میزان مصرف سوختی که این خودروها در مسیرهای ترکیبی مصرف می کنند در هر ۱۰۰ کیلوگرم ۹/۸ لیتر می باشد.
این خودروها از نظر میزان آلایندگی یورو ۴ در نظر گرفته می‌ شوند.

مشخصات ظاهری و آپشن های موجود در رنو داستر شامل چیست؟

از نظر مشخصات ظاهری رنو داستر به عنوان یک خودروی شاسی بلند جمع و جور در نظر گرفته می شود که دارای طول بدنه ۴۳۱۵ میلی متر، عرض ۱۸۲۲ میلی متر و ارتفاع ۱۶۹۰ میلی متر است. فاصله محوری این دستگاه‌ها نیز ۲۶۷۳ میلی متر در نظر گرفته می شود و وزن تقریبی دستگاه ۱۳۵۹ کیلوگرم است.
از آپشن های موجود در خودروهای رنو داستر می توان به ۴ عدد کیسه هوا برای راننده، سرنشین جلوی و سرنشینان جانبی عقب خودرو، آینه های برقی طرفین ، شیشه بالابر برقی ، مه شکن در سیستم روشنایی جلو و عقب ، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، سیستم ضد سرقت ، قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل برای سیستم های امنیتی و حفاظتی دستگاه، گرمکن شیشه عقب، غربیلک فرمان ، کنترل سیستم صوتی روی فرمان ، باربند و غیره اشاره نمود.

تعمیرگاه تخصصی رنو داستر در تهران
تعمیرگاه تخصصی رنو داستر در تهران

شایع ترین مشکلات برقی که در خودروهای رنو داستر رخ می دهد چیست؟

سیستم برق خودروهای رنو داستر دارای اجزای مختلفی مانند خازن ، دلکو ، پلاتین ، شمع و غیره هستند که در صورت خراب شدن هر یک از این قطعات ممکن است سیستم برق خودرو با مشکلات متعددی روبرو شود . برخی از این مشکلات شامل موارد زیر می باشند:
– خراب شدن پمپ یا سوکت پمپ بنزین
– از کار افتادن سوئیچ مولتی فانکشن یا سلکتور
– گاز نخوردن رنو داستر
– سوختن چراغ های دی لایت دستگاه
– خراب شدن فیوز ها و ذوب شدن روکش سیم ها که باعث آسیب به کانکتور دستگاه می گردد.

اهمیت تعویض منظم روغن موتور و گیربکس رنو داستر چیست؟

در صورتی که روغن گیربکس به صورت منظم تعویض نشود این روغن فاسد شده و ممکن است گیربکس دچار روغن ریزی شود ، در نتیجه قطعات گیربکس به روی یکدیگر ساییده شده و چرخ دنده های آن از کار می افتند . همچنین ممکن است دمای گیربکس افزایش یافته که باعث خرابی گیربکس می ‌شود.
در صورتی که روغن موتور به موقع تعویض نشود نیز ممکن است باعث ایجاد خرابی های پر هزینه در قطعات مختلف خودرو شود.

کدام علائم و نشانه ها در خودروی رنو داستر خبر از خرابی موتور می دهند؟

با توجه به اینکه موتور، یکی از قطعات اصلی و ضروری در هر خودرویی محسوب می‌ شود، خرابی آن ممکن است باعث از کار افتادن کامل خودرو شود . بنابراین در صورت مشاهده هر یک از علائم و نشانه های زیر در اتومبیل خود باید بلافاصله از یک تعمیرکار ماهر و متخصص کمک بگیرید.
– خروج دود های رنگی از اگزوز
– بلند شدن سر و صدای غیر عادی از موتور در حین رانندگی
– ایجاد بوی بد یا سوختگی در کابین خودرو
– روشن شدن چراغ های هشدار دهنده خودرو
– کاهش توان و قدرت موتور در حین رانندگی

خدمات تعمیرگاه تخصصی رنو

تعمیر موتور – تعمیر گیربکس – تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق – تنظیم موتور و سرویس های دوره ای – تعویض تسمه تایم – تعویض روغن موتور و روغن گیربکس اتوماتیک – تعمیر اکسل و عقب بندی – تعمیر برق خودرو – چراغ چک و چراغ ایربگ و ABS – تعمیر هیدرولیک فرمان – کامپیوتر خودرو – تعمیر هیدرولیک فرمان – تعمیر کولر و بخاری – رفع نشتی آب و روغن – تامین قطعات اصلی رنو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *